Asiakasneuvoja
Haemme asiakasneuvojaa puhelinpalveluun neuvomaan asiakkaita kaupparekisteri- ja yrityskiinnitysrekisteriasioissa.
Patentti- ja rekisterihallitus (PRH) edistää yrittäjyyttä, innovatiivisuutta ja yhteisöllistä toimintaa Suomessa ja kansainvälisesti. Tavoitteenamme on erinomainen asiakaskokemus ja laadukkaitten viranomaispalvelujen tarjoaminen.
Haemme Asiakaspalvelut ja viestintä -tulosalueen asiakas- ja tietopalveluyksikköön asiakasneuvojaa määräaikaiseen virkasuhteeseen puhelinpalveluun ajalle 20.2.2025 – 31.12.2025.
Pääasiallinen tehtäväsi on neuvoa asiakkaita puhelimitse kaupparekisteri- ja yrityskiinnitysrekisteriasioissa. Opastat asiakkaita kaupparekisteri-ilmoitusten tekemisessä, sähköisessä asioinnissa ja kaupparekisterin tietopalveluiden käytössä. Pääasiallisen puhelintyön lisäksi annat neuvontaa sähköpostitse.
Tehtäviin voi sisältyä myös yhdistys- ja säätiörekisterineuvontaa, asiakasneuvontaa chat-palvelussa ja käyntiasiakaspalvelussa, asiakirjatilauksien hoitamista sekä PRH:n muihin rekistereihin liittyvää neuvontaa.
Tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella henkilöturvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi. Siirry Suojelupoliisin sivuille tutustumaan tarkempiin tietoihin.Avautuu uuteen välilehteen
Parhaat edellytykset tehtävän hoitamiselle antaa soveltuva, esimerkiksi tradenomin tai oikeustradenomin tutkinto, sekä aikaisempi soveltuva työkokemus puhelimitse tehdystä neuvontatyöstä tai yritysasiakkaiden neuvonnasta. Arvostamme yritys- ja yhteisöasioiden ja niihin liittyvien rekisteriasioiden tuntemusta.
Sinulla on asiakaspalveluosaamista, yhteistyötaitoja, suullista ja kirjallista esitystaitoa, itseohjautuvuutta sekä kykyä hakea tietoa ja soveltaa sitä.
PRH:n asiakaspalvelun kielinä käytetään suomea, ruotsia ja englantia. Tehtävässä tarvitaan erinomaista suomen kielen taitoa sekä vähintään tyydyttävää ruotsin kielen taitoa (suullinen ja kirjallinen kielitaito sekä ymmärtäminen).
Tarjoamme mielenkiintoisen asiantuntijatehtävän, tehtävissä tukevat ammattitaitoiset työtoverit ja erinomaiset mahdollisuudet kehittää osaamista. Moderni toimistomme sijaitsee Helsingin Hakaniemessä. Tehtäviä on mahdollisuus hoitaa myös osittain etätyönä.
Tehtäväkohtainen palkkaus määräytyy PRH:n palkkausjärjestelmän mukaisesti. Asiakasneuvojan tehtävä sijoittuu vaativuustasolle 8 (2 503 euroa/kk). Tehtäväkohtaisen palkan lisäksi maksamme henkilökohtaiseen suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa enintään 48 % tehtäväkohtaisesta palkanosasta. Kokonaiskuukausipalkka tulee todennäköisesti asettumaan 2743 – 2983 euron välille. PRH:ssa on käytössä tulospalkkiojärjestelmä.
Tehtävässä on viiden kuukauden koeaika.
Lisätietoja tehtävästä antaa hakuaikana puhelimitse päivittäin klo 9-10 asiakaspalveluesimies Marja Hakkarainen, p. 029 509 5925. Tutustu PRH:een myös viraston verkkosivuilla.
Hakemukset, joita ei palauteta, pyydämme toimittamaan ensisijaisesti Valtiolle.fi-palvelun kautta viimeistään 5.12.2024. Siirry asiakasneuvojien hakuilmoitukseen Valtiolle.fi-palvelussa.Avautuu uuteen välilehteenMikäli sähköisen hakemuksen lähettäminen ei ole mahdollista, hakemuksen voi toimittaa PRH:n kirjaamoon osoitteella Sörnäisten Rantatie 13 C, 00091 PRH.
Gå till den svenska versionen av platsannonsen på webbplatsen prh.fi.