Kilpailu ja markkinapotentiaali

Tarjoaako ideasi hyvän liiketoimintamahdollisuuden?

Uutuus ei ehkä merkitse mitään, jos ideallasi ei ole hyviä markkinamahdollisuuksia. Harvat ihmiset ostavat tuotteen pelkästään siksi, että se on keksintö. He ostavat sen vain, jos heillä on sille käyttöä ja he pitävät tuotetta kilpailevia tuotteita parempana.

Jos siis haluat saada yritykset ja sijoittajat kiinnostumaan keksinnöstäsi, sinun on vakuutettava heidät siitä, että se tarjoaa kannattavan liiketoimintamahdollisuuden ja mahdollisimman vähän riskejä. Heidän on nähtävä ideassasi riittävästi tuottopotentiaalia, jotta he saavat katettua sijoituksensa moneen kertaan.

Kaupallinen ajattelu auttaa myös vähentämään omaa rahoitusriskiäsi, joka kasvaa, kun kehität ideaasi.

Sijoittajat kiinnostuvat keksinnöstäsi, jos se tarjoaa kannattavan liiketoimintamahdollisuuden ja mahdollisimman vähän riskejä.

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 07.12.2016