PRH:n käyntiasiakaspalvelu avautuu rajoitetusti 28.2.2022 alkaen
Koronavirustilanteen takia suljettu Patentti- ja rekisterihallituksen (PRH) käyntiasiakaspalvelu Helsingissä avautuu rajoitetusti 28. helmikuuta 2022.
Palvelemme toistaiseksi maanantaista perjantaihin iltapäivisin klo 12–16.15.
Käyntiasiakaspalvelun (Sörnäisten rantatie 13 C) ovessa on toimintaohjeet paikan päälle tuleville asiakkaille.
Verkko-, puhelin- ja chat-palvelut toimivat normaalisti
Paperi-ilmoitukset voi lähettää postitse osoitteeseen Patentti- ja rekisterihallitus, 00091 PRH tai jättää toimitalomme seinässä olevaan postilaatikkoon. Suosittelemme kuitenkin sähköistä ilmoittamista, joka on nopeampaa ja halvempaa kuin paperilomakkeilla ilmoittaminen. Sähköiset asiointi- ja tietopalvelumme löydät prh.fi-sivulta.
Asiakaspalvelun puhelinnumero 029 509 5050 on avoinna ma–pe klo 9–15.
Chat-neuvonta kaupparekisteriasioissa on avoinna ma–pe klo 9–15.
Neuvoa voi myös kysyä sähköpostilla
Kaupparekisteri
Neuvonta: neuvonta.kaupparekisteri@prh.fi
Tavaramerkit
Neuvonta: neuvonta.tavaramerkki@prh.fi
Luokitukseen liittyvä neuvonta: luokitusneuvonta@prh.fi
Patentit
Neuvonta: neuvonta.patentti@prh.fi
Mallioikeudet
Neuvonta: neuvonta.malli@prh.fi
Yhdistykset
Neuvonta: neuvonta.yhdistysasiat@prh.fi
Olemme varautuneet hoitamaan viranomaistehtävämme koronavirustilanteesta huolimatta ja pahoittelemme koronatilanteen aiheuttamaa ylimääräistä vaivaa.
Lisätiedot:
PRH:n asiakaspalvelu
ma–pe klo 9–15
puh. 029 509 5050