PRH:n käyntiasiakaspalvelu suljettu 4.3.2022 saakka: sähköiset palvelut toimivat normaalisti
Pääkaupunkiseudun koronavirustilanteen vuoksi käyntiasiakaspalvelumme Helsingissä on suljettuna 4.3.2022 saakka työ- ja asiakasturvallisuustoimenpiteenä.
Verkko- ja puhelinpalvelumme toimivat normaalisti.
Asiakaspalvelun puhelinnumero 029 509 5050 on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9.00–15.00.
Paperi-ilmoitukset voi lähettää postitse tai jättää toimitalomme seinässä olevaan postilaatikkoon osoitteessa Sörnäisten rantatie 13 B, Helsinki. Suosittelemme kuitenkin sähköistä ilmoittamista, joka on nopeampaa ja halvempaa kuin paperilomakkeilla ilmoittaminen.
Sähköiset asiointi- ja tietopalvelumme löydät prh.fi-sivuilta.
Voit kysyä neuvoa myös sähköpostilla:
Kaupparekisteri
neuvonta.kaupparekisteri@prh.fi tai chat, joka neuvoo kaupparekisteriasioissa. Chatbot-palvelu on käytössäsi viikon jokaisena päivänä vuorokauden ympäri. Asiakasneuvojamme palvelevat chatissä ma–pe klo 9.00–15.00.
Tavaramerkit
Neuvonta: neuvonta.tavaramerkki@prh.fi
Luokitukseen liittyvä neuvonta: luokitusneuvonta@prh.fi
Patentit
Neuvonta: neuvonta.patentti@prh.fi
Mallioikeudet
Neuvonta: neuvonta.malli@prh.fi
Yhdistykset
Neuvonta: neuvonta.yhdistysasiat@prh.fi
Olemme varautuneet hoitamaan viranomaistehtävämme koronavirustilanteesta huolimatta ja pahoittelemme koronatilanteen aiheuttamaa ylimääräistä vaivaa.
Lisätiedot:
PRH:n asiakaspalvelu
puh. 029 509 5050
ma–pe klo 9.00–15.00