PRH:n käyntiasiakaspalvelu suljettu 1.12.2021–31.1.2022: sähköiset palvelut toimivat normaalisti

Pääkaupunkiseudun koronavirustilanteen vuoksi käyntiasiakaspalvelumme Helsingissä on suljettuna 1.12.2021–31.1.2022 työ- ja asiakasturvallisuustoimenpiteenä.

Verkko- ja puhelinpalvelumme toimivat normaalisti.

Asiakaspalvelun puhelinnumero 029 509 5050 on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9.00–15.00.

Paperi-ilmoitukset voi lähettää postitse tai jättää toimitalomme seinässä olevaan postilaatikkoon osoitteessa Sörnäisten rantatie 13 B, Helsinki. Suosittelemme kuitenkin sähköistä ilmoittamista, joka on nopeampaa ja halvempaa kuin paperilomakkeilla ilmoittaminen.

Sähköiset asiointi- ja tietopalvelumme löydät prh.fi-sivuilta.

Neuvoa voi myös kysyä sähköpostilla:

Kaupparekisteri
neuvonta.kaupparekisteri@prh.fi tai chat, joka neuvoo kaupparekisteriasioissa. Chatbot-palvelu on käytössäsi viikon jokaisena päivänä vuorokauden ympäri. Asiakasneuvojamme palvelevat chatissä ma–pe klo 9.00–15.00.

Tavaramerkit
Neuvonta: neuvonta.tavaramerkki@prh.fi
Luokitukseen liittyvä neuvonta: luokitusneuvonta@prh.fi

Patentit
Neuvonta: neuvonta.patentti@prh.fi

Mallioikeudet
Neuvonta: neuvonta.malli@prh.fi

Yhdistykset
Neuvonta: neuvonta.yhdistysasiat@prh.fi

Olemme varautuneet hoitamaan viranomaistehtävämme koronavirustilanteesta huolimatta ja pahoittelemme koronatilanteen aiheuttamaa ylimääräistä vaivaa.

Lisätiedot:

PRH:n asiakaspalvelu
puh. 029 509 5050
ma–pe klo 9.00–15.00

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 17.12.2021