Asiakaspalvelumme puhelinaika muuttuu 1.12.2021

Asiakaspalvelumme puhelinaika muuttuu 1. joulukuuta 2021.

Neuvomme ma–pe klo 9.00–15.00 numerossa 029 509 5050.

Katso asiakaspalvelun kaikki yhteystiedot.

Palvelumme netissä

Prh.fi-sivustolla on kattavat ohjeet ilmoittamiseen, erilaisten hakemusten tekemiseen ja tietojen hakemiseen. Avaa sivu, jossa on kaikki PRH:n nettipalvelut.

Kaupparekisterin chatbot

Kaupparekisteriasioissa sinua palvelee vuorokauden ympäri kaupparekisterin chatbot.

Jos chatbot ei osaa vastata kysymykseesi tai tarvitset muuten asiakasneuvojan apua, voit pyytää keskustelun siirtoa asiakasneuvojallemme ma–pe klo 9.00–15.00. Sen jälkeen asiakasneuvojamme vastaavat kysymyksiisi chatissa.

Chatbot-kuvake on näkyvissä kaikilla prh.fi-sivuston kaupparekisteriä käsittelevillä sivuilla.

Sähköpostineuvonta

Neuvomme seuraavissa asioissa sähköpostilla:

  • kaupparekisteri- ja yrityskiinnitysneuvonta: neuvonta.kaupparekisteri@prh.fi
  • yhdistys- ja säätiörekisterineuvonta: neuvonta.yhdistysasiat@prh.fi
  • tavaramerkki- ja mallineuvonta: neuvonta.tavaramerkki@prh.fi
  • Patentti- ja hyödyllisyysmallineuvonta: neuvonta.patentti@prh.fi

Käyntiasiakaspalvelu

PRH:n käyntiasiakaspalvelu Helsingissä on avoinna toistaiseksi ma–pe klo 12.00–16.15.

Tiedustelut:
Kirsi Lahtinen
Asiakas- ja tietopalvelupalvelupäällikkö
puh. 029 509 5808
etunimi.sukunimi@prh.fi

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 18.11.2021