PRH:n käyntiasiakaspalvelu avautuu rajoitetusti 1.10.2021 alkaen

Koronavirustilanteen takia suljettu Patentti- ja rekisterihallituksen (PRH) käyntiasiakaspalvelu Helsingissä avautuu rajoitetusti 1. lokakuuta 2021.

Palvelemme toistaiseksi maanantaista perjantaihin iltapäivisin klo 12–16.15.

Käyntiasiakaspalvelun (Sörnäisten rantatie 13 C) ovessa on toimintaohjeet paikan päälle tuleville asiakkaille.

Verkko-, puhelin- ja chat-palvelut toimivat normaalisti

Paperi-ilmoitukset voi lähettää postitse osoitteeseen Patentti- ja rekisterihallitus, 00091 PRH tai jättää toimitalomme seinässä olevaan postilaatikkoon. Suosittelemme kuitenkin sähköistä ilmoittamista, joka on nopeampaa ja halvempaa kuin paperilomakkeilla ilmoittaminen. Sähköiset asiointi- ja tietopalvelumme löydät prh.fi-sivulta.

Asiakaspalvelun puhelinnumero 029 509 5050 on avoinna ma–pe klo 9.00–16.15.

Chat-neuvonta kaupparekisteriasioissa on avoinna ma–pe klo 10.00–14.00.

Neuvoa voi myös kysyä sähköpostilla

Kaupparekisteri

Neuvonta: neuvonta.kaupparekisteri@prh.fi

Tavaramerkit

Neuvonta: neuvonta.tavaramerkki@prh.fi
Luokitukseen liittyvä neuvonta: luokitusneuvonta@prh.fi
Täydennykset ja vastaukset välipäätöksiin: tmposti@prh.fi

Patentit

Neuvonta: neuvonta.patentti@prh.fi

Mallioikeudet

Neuvonta: neuvonta.malli@prh.fi

Yhdistykset

Neuvonta: neuvonta.yhdistysasiat@prh.fi

Olemme varautuneet hoitamaan viranomaistehtävämme koronavirustilanteesta huolimatta ja pahoittelemme koronatilanteen aiheuttamaa ylimääräistä vaivaa.

Lisätiedot:
PRH:n asiakaspalvelu
ma–pe klo 9.00–16.15
puh. 029 509 5050

Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 04.10.2021