PRH:n käyntiasiakaspalvelu suljetaan toistaiseksi, sähköiset palvelumme toimivat normaalisti

Koronavirustilanteen takia ohjaamme käyntiasiakkaamme maanantaista 16.3. alkaen asioimaan PRH:n verkko- ja puhelinpalveluissa. Asiakaspalvelun puhelinnumero on 029 509 5050 (avoinna ma-pe klo 9.00-16.15), ja sähköiset asiointi- ja tietopalvelut löytyvät prh.fi-sivustolta, kohdasta Palvelut netissä.

Paperi-ilmoitukset voit lähettää postitse tai jättää toimitalomme seinässä olevaan postilaatikkoon. Suosittelemme kuitenkin sähköistä ilmoittamista, joka on nopeampaa ja halvempaa.

Voit lähettää meillä neuvontakyselyn myös sähköpostitse osoitteeseen: neuvonta.kaupparekisteri@prh.fi tai käyttää chat-palveluamme, joka neuvoo kaupparekisteriasioissa arkisin klo 10.00 – 14.00.

Patentti- ja rekisterihallitus (PRH) on varautunut hoitamaan viranomaistehtävänsä koronavirustilanteesta huolimatta.

Tällä hetkellä pystymme käsittelemään kaupparekisteri- ja yhdistysrekisteri-ilmoitukset pääsoin normaalissa ajassa, samoin kuin muut meille toimitettavat ilmoitukset ja hakemukset.

Pahoittelemme koronatilanteen aiheuttamaa ylimääräistä vaivaa!

Lisätietoja: PRH:n asiakaspalvelu 029 509 5050


Tulostettava versio
Viimeksi päivitetty 15.03.2020